Torsdag, 6 November

Hej alla!
Förlåt för en dålig uppdatering, men jag har ärligt inte orkat. Hunnit har jag inte heller gjort kom jag på nu. Haft träningar och en uppsats som jag var tvungen att skriva på fyrtio minuter igår, strax innan träningen. Inte så jättebra planering, men den blev jävligt bra (: tycker jag. Sen sätter väl min svenskalärare ett ig säkert.. JÄVLA SKIT. Eller a, det är ju inte säkert att hon gör det, men jag skulle inte bli förvånad om hon gjorde det. Jag är inte dålig på att skriva, men jag har för bråttom och påminner hon mig om detta på utveckligssamtalet så kommer mamma och pappa gå i taket. Inget man önskar.. Undrar hur många gånger de har fått höra det nu? haha, a skitsamma, det blir bättre, hoppas jag.

Skolan har varit okej den här veckan, vissa dagar har ju varit riktigt sega och ändå har vi jävligt soft schema. Ingen av oss kommer att palla de kvarstående åren asså XD vi är sjukt trötta just på torsdagar, då har vi typ 5 lektioner och slutar 15.15. Hahah, vad är detta egentligen?

Har fått träffa min älskade bby hela veckan oxå :D jag älskar dig så jävla mkt, du är allt för mig älskling♥
Förlåt att jag har typ världens sämsta humor, men det får du leva med x)

tre lektioner imorn, fredagar är sooft. Lunch på donken imorn då igen, som vanligt xD hahaha. Sen hem med älsklingsbaby och ha en sjukt härlig fredag!


Ingen kan vara lyckligare än vad jag är. Jag har det bästa, är omringad av helt underbara människor. Tack för att ni finns i mitt liv <3

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Sandrosan

Lilla Elin :), det är så härligt att ha dig kompis <3

2008-11-07 @ 10:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0