Torsdag, 13 November

Får börja med att gratta födelsedagsbarnet RASMUS :D som fyller 18!!!! Hoppas att du har haft en riktigt härlig dag ;D



Jag var som vanligt sjukt trött imorse efter ungefär 5,5 timmars sömn -.- gick halva dagen i skolan då jag ärligt talat SOMNADE under Obamas tal, som förövrigt var riktigt bra! Eller a, det jag hörde x) Sen pallade jag inte mer, gick typ i sömnen och tog första bästa buss hem. Kom hem och gick och la mig. vaknade knappt tre timmar senare av att pappa kommer och väcker mig och säger att maten är klar. Kan ju bara påstå att paj inte är det godaste när man PRECIS har vaknat (:

Klockan närmade sig fem och det var dags att börja göra sig iorning till match, hämta gabriella och hennes mamma för att sedan åka ut till typ Hjuvik för att ta färjan över till Hönö.. Hallen som vi skulle spela i var VIT helt vit och vi har vita matchkläder så lite ont i ögonen gjorde det, sen fick vi spela med en rosa boll, vilket var lite roligt ;)
Vann gjorde vi som tur var med 2-0 och nu ligger vi TVÅA I SERIEN!! FATTA HUR BALLT, fast vi kommer åka ner, vi har spelat nästan tre matcher mer än dem andra.. Skit.

Daniel♥Elin



Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0