Tisdag, 11 November

Skolan går skit nu verkligen. Eller skolan går ju inte, hahaha. Men jag är riktigt kass. Jag orkar inte skolan, orkar inte läxor och prov. Ge mig lov. NUNUNU

Strax innan fem fick vi ett strömavbrott som pågick i typ en och en halv timme. HELA JÄVLA HUSET BLEV KOLSVART såklart. Men man såg inte ett skit, som tur var så har min dator ett underbart batteri så den funkar ändå ;D fast sen la internet av så det var inte lika kul längre. Vi höll på, eller mamma höll på att laga mat och eftersom spisen inte fungerade så tog hon fram fonduegrytan och började laga mat där. haha, det såg LITE roligt ut (: 

Sen var det träning och jag har blivit sämst på innebandy. FYFAN vad dålig jag är. 
Jag är sämst, än en gång. åh.

Daniel, du är det finaste, det underbarast, det bästa i världen. Jag älskar dig så mkt<3

Träning snart igen och match på HÖNÖ imorn -.- jag ORKAR INTE

Ha det bra,
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0