Onsdag, 12 November

SOFT DAG IDAG ASSÅ!
sköönt med 9 timmars sömn inatt och började inte fören 9.50 och slutade EN TIMME SENARE. Följde Claudia till Mumien där hon skulle lämna in en av sina telefoner (:
Åkte därefter hem till mamma och pappa. Åt lite och åkte sedan iväg till stan för att träffa älsklingen<33 får inte träffa han fören på fredag igen, och då ska vi ha mys :D JAG ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET DANIEL♥

Jag vill ha lov. LOVLOVLOV!!!!!
Ska snart åka upp till träningen. Kunde ju ha gått, men mamma vill inte att jag går själv i mörkret, så jag får åka med Victoria x) hihi (:
Hoppas att alla är med på träningen idag asså, annars har vi fan inget lag imorn och jag VILL INTE förlora mot ÖCKERÖ. Villintevillinte.

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0