Måndag, 3 November

Hej alla!

Kan ju börja med att meddela att det var ENORMT ÄCKLIGT segt att gå upp imorse. Har sovit till 9 -11 den senaste veckan och idag skulle jag upp 7. Det säger väl allt egentligen? Jag (eller rättare sagt mamma som ringde och väckte mig) tvingade upp mig själv när jag sov som skönast asså. Det var HEMSKT! När jag satt på bussen till skolan så somnar jag, såklart. Och höll på att somna på matten oxå.
Dagen gick rätt fort, det var kul att träffa alla igen. Träffade Linda på bussen hem :D

Fick inte träffa min Daniel<3 idag, men imorn hoppas jag :DD<3
Jag älskar dig puckounge, du är det bästa jag har <3

Härligt att jag kunde sova en halvtimme innan alla kom hem och höll på. Men är fortfarande sjukt trött.
En fråga bara: VAR DET BARA VI SOM INTE VAR LEDIGA IDAG?!

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Linda Emanuelsson

Nej, det är lugnt. Jag var inte heller ledig :P

2008-11-03 @ 17:17:23
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0