Måndag, 17 November

Nu känner man verkligen att vintern är här. Den näst mest fruktade årstiden har kommit till Sverige och det blir kallt och eländigt och mörkt som satan. Men sen får vi ju se det från den ljusa sidan, julen närmar sig och nyårsafton. Sen blir det snöbollskrig och allt annat kul man kan göra i snön :D

Dagen förövrigt har varit helvetisk, dödsdömd och helt jävla hemsk. För att sammanfatta dagen så har jag hatat den.
Det började med att jag var tvungen att gå upp typ en halvtimme tidigare än vanligt för att vi har fått nya scheman som för övrigt också är helvetiska och dödsdömda. Sen hade vi matteprov som jag totalt glömt av, men det gick bra hoppas jag. Whatever annars. Sen fortsatte dagen med massa jobbiga och långa lektioner. Sen var det första gången på det individuella valet som vi har idag och på onsdagar. TVÅ JÄVLA TIMMAR AV TOTALT BULLSHIT satt jag och lyssna på med massa andra jävla pedantiska människor där folk tror att de är 35 och några av världens främsta journaister.. Lite irriterande. Tänk att ha dett varje jävla vecka, jag kommer att dö på dom lektionerna..

Och jag saknar min älsklingsdaniel så jävla mycket och det är så jävla tomt utan dig och jag kan inte fatta att det är en massa jävla timmar kvar tills vi ses igen.. När du inte är hos mig så gör det ont i hjärtat. Jag älskar dig Daniel, du är det bästa som har hänt mig♥

Daniel♥Elin

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0