Helgen - Lördag & Söndag

Lördag; Vaknade typ tio av att mamma och pappa höll på att bröta och hålla på i köket. Gick upp, käka frukost och smsa med älsklingen om hur vi skulle spendera dagen<3
Åkte in och mötte daniel<3 i stan med ett bussen, vi gik och köpte godis och tog nästa buss hem. Träffa Alkiskoffe på bussen hem. Jävlar vad längesen det var man träffa han asså. Han ska snart få sitt körkort (: Grattisgrattis (:

Hade jääätteeemyyys med baby och sen vart klockan så mkt att han skulle åka hem :(:( tiden går så jävla fort så det är fan inte sant. tänk om det inte fanns tid <3

Resten av lördagen gjorde jag inte ett skit typ, kolla på tv sen ringde jag älskling och prata med han ett tag :D:D<3333

Söndag; Upp tio, käka frukost, ringa linda och snacka med henne, åka till pendeln kvart över tolv, hämta victoria och linda sen bar det av till matchen i partille mot IBK GBG. Jag var lagkapten (H). Vi spelade jättebra, även om det inte blev så mycket spel för min del eftersom jag hade en jävla "knut" i baksida lår, kunde knappt gå så jag blev för mesta dels masserad. hahaha, sooft. nej, men jag är ändå rätt nöjd med min insats. Dock förlorade vi med 2-1 så det vart lite surt. Men en match kvar, på söndag, sen är det matchledigt en månad frammåt :D Det ska bli härligt att få vila upp sig ett tag.

Sen åkte vi och hämtade ÄLSKLINGEN i Partille och åkte hem till mig, hyrde film och hade det jääävligt mysigt under hela eftermiddagen.


JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÅVLA MYCKET DANIEL

Daniel♥Elin


Slutar 16.20 idag FYFAN

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0