Fredag, 14 November

Fick mitt nya schema igår. Det kan inte bli mkt sämre, slutar 16.20 på måndagar, har EN sovmorgon och börjar 8.10 på torsdagar när onsdagsträningarna är som värst. Kommer inte palla. Iofs så gör jag inte det ändå. Men ändå.

Sitter i skolan med en och en halv lektion kvar. Innan sista lektionen som vi har prov på ska jag lina och sandrorna såklart ner till city och käka ngt ;) VAR har vi inte bestämt än. Möjligen blir det burger king. Haha, vilka problem vi har asså x)

Sen kommer det upp massa sjuka ord som tex Kamceviski och det enda sättet att kunna uttala detta hyffsat rätt är om man säger, camsexwiskey. Hahahahahahahaha. Ojojoj.


Jag vill ha lördaglördaglördaglördag. Nu. Enda dagen denna helgen som jag får träffa älsklingsdaniel. Men vi får ta vara på den dagen iaf :D♥

För det är match på söndag igen. mot IBK GBG 93. Mamma kan inte sluta tjata om att de är mkt bättre än vad 92orna är. Nu vet jag det men vi ska ändå spela skiten ur dem. Om vi har ett lag, om ingen blir sjuk. Hoppas inte. Vi ska ta hem detta tjejer! Landvetter Wings IBK ffs <3

Daniel Ekström, jag älskar dig mer än allt annat♥

Lunch snart och jag är rikitgt hungrig. Vart ska vi äta?!

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0