Torsdag, 18 December

Eighteen down, 6 to go

Hej alla!
Ursäkta för den dåliga uppdateringen, jag har faktiskt inte orkat, sen har jag haft massa andra saker för mig :)

Men iallafall, veckan har varit bra. Det har varit underbart att ha min baby i Landvetter så jag har kunnat träffa honom varje dag :D riktigt härligt har det varit, det jobbiga blir ju när han flyttar tillbaka till Gråbo igen....

Det tråkiga den här veckan var igår när jag blev sjuk. 38 graders feber, kanske inte låter sådär jättemycket men jag brukar ha 36,5 så.. Men baby var här och tog hand om mig tack hjärtat <3

haha, Lina ringde förut så jag fick prata med henne, Sandra och Josefine. hahah, jag tycker om mina klasskamrater jättemycket:D ni är grymma :D:D

julavslutning imorn, härliigt. Sen är det julafton, sen nyår, sen gran canaria.
Resan ska både bli rolig och tråkig. Det ska bli riktigt skönt att få komma ner till värmen, men jag kommer inte att klara mig utan min älsklingsdaniel. Gud vad jobbigt det kommer att bli :(:(

Nu ska jag kolla klart på vänner, ladda upp lite bilder på bdb och vänta på älsklingen som kommer snart.
Du anar inte hur mycket jag älskar dig, du betyder så otroligt mycket älskling. Du är allt, jag vill aldrig förlora dig<3

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0