Tisdag, 9 December

Nine down, fifteen to go

Hej alla!
Förut gillade jag inte tisdagar för att de var så långa, men 4 lektioner är väl inte så farligt?

Haha, Sandra, den late jäveln kom inte till skolan för att hon skulle till tandläkaren. Så jag tänkte att jag skulle vara snäll att ringa och väcka henne:D haha (a) det var riktigt kul. Jag hotade med att jag skulle slå henne om hon inte gick upp, Lina, Josefine och SandraK skulle hjälpa mig (:
haha, efter att vi hade fått upp henne ur sängen fick jag ett sms;
Haha jag älskar er alla, ni är grymma! Puss på er ;)

haha, skoldagen var rätt bra (:

Åkte tåg med Lina till Partille (: haha, hon är för söt asså :D
Innan baby var klar på jobbet gick jag och köpte en julklapp/namnsdagspresent och var på jakt efter ännu en klänning. Provade en vit, jättesöt på vila. Men den var alldeles för stor och det fanns SÅKLART ingen mindre storlek. jag börjar ge upp hoppet om att hitta en klänning snart :(

När jag var klar med shoppingen gick jag iväg och träffade min älskling<3 så jävla glad att få träffa honom <3
ÄLSKLING <3333

Daniel♥Elin

Ha det bra, 
Pusss.


Kommentarer
Postat av: erica the best

dog inte tåget då :O

2008-12-12 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0