Tisdag, 2 December

Two down, twentytwo to go

Hej alla!
Soft dag i skolan, började 10.20, eller a egentligen 9.50, men studiegruppen blev inställd, samt morgondagens lektioner!! SÅ JÄVLA GÖTT! Min första studiedag sedan gymnasiet började, woooohoooow :D
Undra om vi har sovmorgon på torsdag oxå då? AAAH, måste kolla upp det!

Men fan va gött med studiedag imorn asså.

Efter skolan åkte jag till Partille och träffade Daniel<3 du betyder mer än någon och någonting annat i hela världen. Jag älskar dig så otroligt mycket, klarar mig verkligen inte utan dig♥
Vi gick runt på allum lite, kolla i affärer och käkade på Max. Sen åkte jag hem för träning.
David tränade oss och han har grymt bra ideér om hur man ska lägga upp en träning asså, hoppas att han kommer fler gånger.


Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: LindA

Förlåt om jag var avvisande mot dig på träningen :( Det var inte meningen!

2008-12-03 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0