Söndag, 28 December

Hej alla!
Gårdagen var skibra.
Åkte in till stan för att träffa baby och gå runt lite på mellandagsrean. Köpte inget speciellt men älskling köpte nya jeans. Assnygga!
Sen åkte vi hem och köpte hårfärg till älsklingen så jag färgade hans hår (: stolt är jag eftersom jag aldrig har gjort det innan haha.
Men bra blev det! Tycker jag iallafall :)

Efter färgningen skulle vi på bio. Vi skulle se YES-man, men det var fullsatt så det fick bli den nya James Bond filmen. Quantum pf Solace.
Jag trodde inte alls att jag skulle tycka om en ny James Bond, men Daniel Craig som spelar James var faktiskt riktigt bra.
Tack för en jättemysig kväll älskling♥
Jag älskar dig så mycket Daniel, du fattar inte hur lycklig jag är med dig. Låt det alltid vara vi <3

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0