Helgen

Det känns verkligen inte som om det snart är jul. Det känns som tråkig höst eller typ januari eller februari.
Kan sammanfatta helgen lite;
Fredag; Julavslutning, innan vi började såg vi alla andra klasser komma bärandes på massa kakor och julmust och allt sånt. Medans vi och h1B fick lite äckligt godis och en tråkig sk. "kluring" innan vi fick gå ner till Vasakyrkan för själva avslutningen. Sen fick jag Sandra & Lina springa ner till bussen. sen åkte alla hem.
Eftersom jag hade feber dagen innan åkte jag hem och la mig och tog det lugnt. På kvällen kom min älsklipälskiDaniel, vi åt lite tacos och sen åkte vi upp till honom och kollade på Boog & Elliot 2. haha, den va så rolig.
Sen åkte vi ner med sista bussen till mig, jag gick hem och baby va med henke och max. Sen kom han till mig igen :D<333
Lördag; Smsade Sofia och grattade henne (: sen gjorde jag iordning en massa tvätt innan jag och baby skulle till Sofia, eller rättare sagt till Magnus. Det var en riktigt rolig kväll, haha ojoj (: måste göras om :D
elin älskar daniel<333

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0