Söndag, 14 December

Fourteen down, ten to go

Tredje Advent

Hej alla!
Dagen i helhet har varit sjukt seg. Var med mamma och hälsade på Mormor och lämnade en julblomma som vi tyckte att hon skulle ha.
Sen åkte jag hem, hade Adventsfika med mamma. Bestömde mig äntligen för att kolla på Mamma Mia!
Den var riktigt bra, inte riktigt vad jag hade tänkt mig men ändå bra. Fyra av fem toasters haha

Baby kom ner sen och vi hade jävligt kul :D hahah :) i love yooooooooooooooooooooooou <3

Sen somnade jag i soffan bredvid mamma när vi kollade på Wallander. men när jag väl skulle somna om igen gick inte det, saknade min daniel för mycket<3

Sovmorgon på tisdag, två lektioner. Börjar 10.20 och slutar 14.00. SOOOOFT (:


Daniel♥Elin

Ha det bra,

Pusss.


Nöjd nu Lina (: ?


Kommentarer
Postat av: Lina :)

Japp det är jag :) :)

2008-12-15 @ 12:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0