Lördag, 6 December

six down, eighteen to go

Hej alla!

Visst är det härligt med sovmorgon och man vaknar innan 7 för att man tror att det är skoldag, och när man väl ska till skolan så pallar man verkligen inte att gå upp? Hur fan kommer det sig?
Anyway, jag lyckades iaf somna om och vaknade strax efter halv tio för jag skulle med 11 bussen till baby :D<333
Vi hade, som vanligt(a), en helt underbar dag tillsammans <333 kollade på film, åt pizza och hade det jättttttttttteeeeeeemysigt <333
Sen tog vi sju bussen till landvetter och hade det ännu mer mys:D<333333

Älskling, du har verkligen ingen aning om hur mycket du betyder för mig, hur lycklig jag är med dig, hur glad jag är med dig och hur jävla mycket jag älskar dig. Du är allt, du är hela min värld♥

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0