Lördag, 13 December

Thirteen down, eleven to go

Hej alla!
Efter en mysig natt, kom mamma och väckte mig klockan nio.. Skulle iväg till stan och Haga julmarknad. Trött som jag var och så mycket som jag längtade tillbaka till natten somnade jag i bilen och var inte alls pigg när vi kom fram till Rosenlund/Järntorget där vi skulle ställa bilen och tillbringa två timmar ute i det kalla vädret. Men det blev en julklapp och lite andra saker att få med hem, just det, har ju godis att äta (a)

Kollar nu på den underbara Sex and the city, the movie. idiotiskt bra är den asså, fast borde kanske kolla på Mamma Mia som jag inte har sett än som typ börjar damma eller ngt? Hahaha, nä, det får bli en annan dag, eller ngt.
Undra vad som händer ikväll, om det blir hemmakväll eller utekväll? Eller hemmakväll hos ngn annan? Haha, jag vet inte vad jag skriver riktigt, är så trött.

Min faster Marie ringde nyss, hon och hennes man, min typ farbror(?), kom hem från Egypten i torsdagskväll. De hade haft det jättebra (: och snart är det min tur att få komma till värmen :) om bara min älsklingsdaniel följt med hade det varit perfekt. Men det ska han ju inte så jag kommer typ sakna ihjäl mig :( usch, blir ledsen bara jag tänker på det. Men om tre veckor åker jag. Det känns jättekonstigt..

Jag älskar min Daniel, du är är verkligen det bästa som har hänt mig och jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu, med dig. Du är i mina tankar hela tiden och jag när jag inte är med dig så saknar jag dig så mycket. Du är bäst i världen älskling och jag älskar dig<3

Daniel♥Elin


Ha en bra lördagkväll,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är så otroligt glad för din skull att du har hittat Daniel. Ni passa så bra ihop ska du veta <3

2008-12-13 @ 23:48:11
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0