Fredagkväll, 5 December

Hej alla!
Jag fick ingen dålig kväll trots allt!

Efter skolan, när jag, Lina och Sandra gick till Kapell satt baby där och väntade på mig:D<3
Vi åkte ner till city och köpte lite julklappar och käkade på donken. Efter nästan två timmar med älsklingsdaniel<3 åkte jag hem och käka mat från Aldardo och skulle vid halv sju tiden sticka över till Linda för en Idolkväll (:
När jag skulle gå till Linda (det är en asmörk väg så det är liiitelite läskigt att gå där själv) kommer det en en asäcklig människa som går lite halvtokigt bakom mig. Han gick som ett troll typ.. Så jag börja skynda mig som fan x) hahaha, så jävla lättskrämd som jag är (a)

Väl hos Linda sitter vi och snackar i soffan med Robin om typ, ja, lite allmänt sådär. Sen gick vi till Ica och jag träffade Stephanie och Olsson, sen gick vi tillbaka till Linda, kolla på idol och Tokyo Drift. Sen stack jag hem.

idoljuryn in my ass.

Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer
Postat av: danniii

och inget Daniel♥Elin :P ovanligt

2008-12-06 @ 09:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0