Fredag, 5 December

five down, nineteen to go

Hej alla!
Fredag igen och jag sitter som vanligt och bloggar från turismlektionen. Idag hade det varit perfekt att ha med sig datorn, men jag orkade verkligen inte, så mina saker ligger utspridda lite överallt i klassrummet (:
Lunch om en timme.. Ska käka fort och sen ner till city för att köpa lite mer julklappar :):)

Det kommer att bli en sjukt seg fredag känner jag. Efter skolan ska jag träffa älsklinsdaniel<3 och vara med han en liten stund innan han måste åka hem..
Någon som har lust att hitta på ngt ikväll så är det bara att höra av sig.
fast det är ingen stor risk.

Usch, jag känner mig verkligen depp nu. Varför?

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0