Fredag, 12 December

Twelve down, twelve to go

Hej alla!
Det vart Lucia firande idag på morgonen så vi slapp försäljningen YES!!. Vi fick beskåda en luciashow besående av en teater och ett luciatåg. Det var riktigt bra faktist, jag och Lina hade så jävla kul åt tomten och killen med den svarta skjortan! Hahahah (:

Efter det hade vi Turismprov, jag kände innan att jag inte kunde någonting, men satt typ längst av alla på provet. NÅGOT JAG ALDRIG GÖR ANNARS!! Men jag bara skrev, som fan. Haha, vet inte vad allt kom ifrån. Kände mig duktig iaf (: Eftersom det vart gröt i bamba idag bestämde vi (jag,lina&sandra*2) att vi skulle käka i bamba och tog donken igår ist, så jävla kul hade vi x)
Efter att vi hade ätit klart stack vi ner till stan i typ en timme och letade efter en klänning till mig. Hittade en asnice på Rut som jag köpte, WÄJ :D
Sen var det upp till skolan, palla inte att göra ett skit så jag satt och snacka med Lina, sen bussen hem, sen kom baby<33, sen träffade vi Louise och Fredrik som jag inte träffat på bajlänge.
Sen hade jag och älsklingen en riktigt härlig kväll tsm. Jag älskar dig hjärtat<3

Daniel♥Elin


Ha det bra,
Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0