Tisdag, 5 Augusti

Vad håller jag på med?
Den frågan har jag ställt mig säkert hundra gånger idag.. Det är inte likt mig det jag håller på med. Men vad ska jag göra?! Är det någon som kan ge mig svar på mina frågor?

Min låtsasfarfar fyller år idag. Hur gammal människan blir har jag ingen aning om. Men dit ska vi iaf sen, jag mamma och pappa. Sen blir det middag hos Oves. Något positivt iaf.
Var hemma hos Rasmus igår. Skulle egentligen suttit hemma, var hur trött som helst, sen kom Rasmus och Oliver och kidnappa mig, haha. Väl uppe hos Rasmus kom marcus och de började spela Guitarr Hero. När marcus började spela One med Metallica, somnade jag rikigt gott i Rasmus säng. De, som tur var, lät mig sova tills vi skulle till Oliver och bränna film. Jag gick med ner och sen drog jag hem och kolla på sex and the city. Sen kunde jag inte sova. Tanken: Vad håller jag egentligen på med? Gick runt och runt i huvudet tills jag äntligen somnade och vaknade 12 timmar senare.
Fattar du inte att vi har riktigt kul ihop?
Whatever, du lever ditt liv och så lever jag mitt s.k liv.. (Y)
Btw, Danni kommer om två dagar...

Ha det bra
Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0