Tisdag, 12 Augusti

Hej alla!
Helgen har varit seg, gårdagen var hektisk!
Danni ringde mig typ 9,50. jag som faktist var vaken lät precis som om jag hade vaknat. Vi kunde inte bestämma var och när vi skulle träffas utan det fick bli msn ist. Konstigt nog ^^. Det som bestämdes dock var att vi skulle ses på centralen vid halvtolvtiden. snabb som man är kommer man faktist med den bussen man ska åka med och få med sig oliver till stan. inte ofta det händer ska jag säga :).
Vi satt säkert och väntade på Danni och hans kompis Niklas AKA tische i ca 15-20 minuter. Äntligen kom de och vi kunde ta nästa buss till la.
Eftersom att ingen av oss hade ätit frukost innan så blev det det första att göra när vi kom hem till mig. Ingen vanlig frukost dock: Baconlindade korvbröd med smält ost och FETA wienerkorvar till. Nog något av det godaste jag har ätit till frukost (om man inte räknar med frukostarna på Gran Canaria). Efter VÄLDIGT mycket skratt var det dags att ha ihjäl alla äckliga getingar. Jag hade dock ingen aning att en elektrisk flugsmälla kan roa 3 killar så mycket som den gjorde igår xD
tack för en rolig dag.
Daniel, du är en av mina närmaste vänner. Tack för att jag har fått lärt känna dig :)
Imorn ska jag vara med Linda, för första gången på skitlänge :D
Ha det bra,
Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0