Söndag, 31 Augusti

Hej alla!
Jag känner att jag börjar bli lite sjuk..
Härlig dag idag, har varit ute vid havet och scktekt. det blev lite kallt så vi (jag, mamma, pappa, siw och calle) gick ut till amundön. Det är riktigt härligt där ute. Sen började vi snacka om Doris, min kusin och hans ex förra hund som de blev tvugna att sälja när de flyttade isär. Jävlar vad jag saknar den hunden!
Det var ganska synd att vi inte hade med oss kameran för att det hade kunnat blivit riktigt riktigt bra bilder. Men dum som man är så har man ju inte med den..
Nu ska jag tanka min dator med mina bilder och min musik från den gamla datorn. Är det någon som har bra musik och vill dela med sig av den så kan ni väl skicka dem till mig på msn :) lägg dem bara i delade mappar :)
Imorn är det skola igen, ska träffa Daniel :D
Ha det bra,
Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0