Onsdag, 6 Augusti

Hej alla!
Det var snabba ryck idag!
In till stan och träffa Stephanie, köpa present till Danni, köpa spegel och fm till mig, käka, och sen tillbaka till landvetter inom loppet om tre timmar. Efter mktmktmktmkt prat och skratt på Cosmos Café blev det snabba ryck till bussen, men det var 8 minuter kvar till den skulle gå och eftersom jag på något sätt hade fått Stephanies lasange på mina vita leggings fick vi springa in på H&M och köpa nya! Lyckligtvis hann vi faktist till bussen.
Väl hemma i Landvetter Centrum såg vi att Danni hade kommit och stod utanför Romas med Simon och Henke. Vi satt och snacka en stund. Sen gick jag och Stephanie hem till mig och jag fick byta om. Sen gick vi ut och hade systemkameran med oss. Vi tog en jävla massa bilder innan Danni och Oliver kom ner till oss. Sen kom de ner och det blev en lång stund med prat och paketöppning :)
Sen var det dags för Danni att åka hem. Han sa att han skulle komma dagen efter, men nej. Det gjorde han inte.
Det var en riktigt rolig dag :)
Ha det bra
Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0