Måndag, 4 Augusti

Regn, regn, regn, regn. Det har seriöst regnat KONSTANT helahela dagen! Sen blåser det sönder, så man undrar ju hur länge huset står kvar..
Dag två, sanning och konsekvens med Danni, haha. fick reda på det ena och det andra. Fattar inte hur kul man kan ha med den killen!
Det är en jävligt seg dag, har inte gjort någonting typ, suttit framför dumburk1&2 sen målat lite på huset jag försöker designa, inte det lättaste.. Sen vet man ju aldrig om det blir ngt hus att bo i utan bara en massa teckningar som ligger och skräpar. Hoppas inte.
På tordag kommer Danni, WÄÄÄÄJ :D
Fortsätter det att regna såhär slår jag ner ngn, eller så ber jag ngn annan göra det åt mig.
Ha det så bra i sommarregnet!
Kram Elin
PS. shiiiiiiit, bara 17 dagar kvar till skolan börjar :OOOOOOO DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0