Måndag, 25 Augusti

Hej alla!
Det var längesedan nu, sorry. Men det har hänt en del och sedan har jag inte orkat skriva..
I torsdags började skolan!! Wihow,
snacka om att jag var nervös!! Men redan under första dagen så fick jag fin kontakt med alla tjejerna i klassen (H1A) och vi har de skönaste lärarna. Under första dagen var det massor med information och papper som man fick. senare fick vi träffa vårat elevråd. JÄVLAR VA BALLA MÄNNISKOR!! Vi har även ett antal elevföreningar på skolan och man blev lite sugen på att joina asså ;). Träning efter det, springa 5 kilometer. Jävlar vad jobbigt, men det gick! Bra Elin (Y)
Nästa dag var det rundvandring och våran "guide" hette Kaj. Han var en rolig prick!
Denna dag började även Andrei i min klass. trevligt.
Senare samma dag när skolan var slut åkte jag hem och träffade mamma, sen åkte jag in till stan igen och käkade middag med Claudia som slutade klockan 5. Efter att vi hade ätit åkte vi en FULLPROPPAD spårvagn till korsvägen för att träffa Stephanie och sedan in till Liseberg och NRJ. Där inne träffade vi Malin och Malin :) Sen försökte Matilda få kontakt med mig och det var inte det lättaste. Men tillslut när allt var över fattade vi att hon och Daniel stod utanför Liseberg, vi stannade och snackade med dem ett tag innan de var tvugna att åka hem :( Men det blev en rolig pratstund med lite roliga kort :D
I lördags kom Siw & Calle, my beloved godparents hit på en kräftskiva. Jävlar vad kul vi hade! Sent blev det och söndagen blev seeg. Ut till havet, till media markt, köpa 9:de säsången av vänner, kolla på dator, hem, laga mat, äta, glo vänner och sova.
Idag, måndag blev det skola igen. Jag älskar min skola :) Träning igen, 5 km (Y), jobbigt och min mage gör ont :/
Adam börjar på min skola imorn. Det är en soft dag.
Ha det bra,
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: claudia

Adam Adra!?

2008-08-26 @ 14:24:21
URL: http://claudiah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0