Lördag, 30 Augusti

Hej Alla!
Soft dag idag, köpt bärbar dator. Underbar, älskar den!! Sen bar det ut till havet och låg där och schtekte hela dagen typ. Sen vare hem och hålla på med datorn!!!!!!!
Skolveckan har varit asbra. Två lektioner i måndags, 4 i tisdags, 3 i onsdags, 4 i torsdags och 3 igår. Det är chill lektioner asså. Tisdagarna är segast + att de är längst.
Det finns nada att göra i helgen. Claudia är i skövde och Linda är typ upptagen hela helgen. Ngn som har lust att ses får ju gärna höra av sig :)

Btw, jag saknar Daniel och Matilda. Jag har inte sett dem på ett tag nu. Sen saknar jag mitt och Daniels prat. Jag har inte snackat med honom sen NRJ och det var inte speciellt mkt vi sågs. Sen saknar jag Rasmus och alla. Skit.
Aja, snälla hör av er :)
Ha det bra,
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: daniel

JA SAKNAR DIG MED

2008-08-31 @ 13:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0