Fredag, 8 Augusti

Hej alla!
Det finns inte mkt att säga förutom att det är en JÄVLIGT ÄCKLIGT TRÅKIG fredag. Jag är övertrött.. har sovit ca 8 timmar på 2 dygn. SEGT!!
Två jävligt bra saker den här helgen:
JAG FÅR TRÄFFA MINNA IMORN för första gången sen 11 juni!
På söndag kommer Danni (KANSKE) hoppas fan att han kommer, annars slänger jag ut hans glasxD Hahah, nä men han får fan komma på söndag så det blir lite roligt här i la.
Dumma Rasmus och dumma Oliver som bara lämnar mig. ska slå er:):)

Du kan bara dra, säg till ist om du inte vill vara med mig så slipper ngn bli sårad..

Ha det bra, fast ni kommer ju knappast ha en lika bra helg som jag :D
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Putte

bara att ligga i :)

2008-08-08 @ 23:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0